Персональний коучинг - як гуманна форма професійного розвитку педагога

svitosvit
Повідомлень: 13
З нами з: 16.12.2015 18:51:30

Персональний коучинг - як гуманна форма професійного розвитку педагога

Повідомлення svitosvit » 16.12.2015 18:55:45

У 2015 році розпочато перші кроки щодо реалізації ідеї персонального коучингу для освітян нашої області. Ось такі перші дослідження: https://www.facebook.com/elvoloshenko/p ... tif_t=like

Аватар користувача
psychologist
Повідомлень: 21
З нами з: 27.12.2015 21:50:14

Re: Персональний коучинг - як гуманна форма професійного розвитку педагога

Повідомлення psychologist » 28.12.2015 15:40:20

перехід за посиланням не пропускає

svitosvit
Повідомлень: 13
З нами з: 16.12.2015 18:51:30

Re: Персональний коучинг - як гуманна форма професійного розвитку педагога

Повідомлення svitosvit » 16.01.2016 10:02:14

Можна скопіювати і перейти

Аватар користувача
psychologist
Повідомлень: 21
З нами з: 27.12.2015 21:50:14

Re: Персональний коучинг - як гуманна форма професійного розвитку педагога

Повідомлення psychologist » 19.01.2016 08:44:45

"Сторінка недоступна". Напевне, треба ще одне посилання,яке працює

svitosvit
Повідомлень: 13
З нами з: 16.12.2015 18:51:30

Re: Персональний коучинг - як гуманна форма професійного розвитку педагога

Повідомлення svitosvit » 02.02.2016 13:54:00

За посиланням вище розміщено такий текст:
9 грудня 2015 року відбувся майстер-клас для заступників директорів шкіл із навчально-виховної роботи на тему: "Персональний коучинг - сучасна форма професійного розвитку педагога".
Дуже цікавим виявилися результати опитування учасників щодо можливої мети персонального коучингу для себе, для молодих педагогів і для досвідчених педагогів.
Ось орієнтовні відповіді:
Мета професійного розвитку заступника директора з навчально-виховної (22 особи, Корсунь-Шевченківський район)
Методична допомога, висока професійна методична підготовка
Практичні навички
Стимулювання професійного розвитку вчителя
Зустрічі з вченими, спілкування із досвідченими людьми 3 особи
Вивчення, впровадження, апробація досвіду колег, вивчення передового педагогічного досвіду 2 особи
Оснащення кабінету оргтехнікою, покращення матеріальної бази для викладання, матеріальна інформаційна база
Удосконалення роботи над науково-методичною проблемою школи
Мати знання і вміння щоб зберегти навчальний заклад
Навчитися мотивувати вчителів до активної педагогічної діяльності
Створення колективу однодумців, команда професіоналів і однодумців
Розвинути мовленнєву компетентність, вміння мелодійно спілкуватися
Достойна оплата праці
Стати взірцем для колег, бути прикладом для колег
Впевненість у правильності рішень.

Мета професійного розвитку молодих вчителів
Бажання самовдосконалюватися, росту 2 особи, набуття професійних навичок
Зростання рівня методичної підготовки
Робота із обдарованими дітьми
Робота із учнями із низьким рівнем навчальних досягнень
Обмін досвідом, вивчення передового педагогічного досвіду
Відповідальність 5 осіб
Ріст професіоналізму
Впровадження інноваційних технологій
Взаємопідтримка
Досягнення кращих результатів у роботі
Знання психологічних особливостей учнів початкових класів та підлітків
Використовувати творчі методи і прийоми
Ініціативність
Уміння вибудовувати взаємовідносини

Мета професійного розвитку досвідчених вчителів

Бажання самовдосконалюватися, йти в ногу із часом
Самовдосконалення
Бажання ділитись власними досягненнями
Бажання самоорганізовуватись 2, самостверджуватися
Саморозвиток
Самоосвіта
Набуття нових знань і умінь
Вміння чути, щоб вносити зміни у свою діяльність
Креативність, впровадження креативних методів навчання
Впровадження інтерактивних технологій
Не зупинятись на досягнутому, вивчати нові методи навчання.

ЦІКАВИЙ МАТЕРІАЛ, ЩО ПОТРЕБУЄ ЗНАЧОЇ РОБОТИ ЩОДО ПРОЯСНЕННЯ РЕАЛЬНИХ, ВИМІРЮВАНИХ, КОНКРЕТНИХ, ДОСЯЖНИХ І ВИЗНАЧЕНИХ У ЧАСІ ЦІЛЕЙ ПЕРСОНАЛЬНОГО КОУЧИНГУ


Повернутись до “Гуманна педагогіка”

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: 1 і 0 гість